niedziela, 10 lutego 2013

Włosy dłuższe o 10 cm w jeden miesiąc?



Przeglądałam sobie Zszywkę i trafiłam na przepis maski, która podobno spowoduje wzrost włosów do 10 cm w jeden miesiąc. Zastanawiam się nawet czy jest to możliwe? 
Oto przepis:
  • 2 łyżki gorczycy w proszku lub musztardy
  •  2 łyżki ciepłej wody
  •  1 żółtko
  •  2 łyżeczki oliwy w oliwek
  •  2 łyżeczki cukru
Wszystko wymieszać i wmasować w skórę głowy. Zostawić na 1 godz i spłukać. Stosować raz w tygodniu przez jeden miesiąc.

Czytałam nawet komentarze i 2 osoby zastosowały ten przepis i są pozytywne komentarze. Podobno kondycja włosów się poprawiła i gołym okiem widać przyrost włosów.
Ogólnie ta receptura opiera się na tym, że proszek gorczycy ogrzewa skórę głowy i powoduje pęd krwi mieszków włosowych, więc jeśli ktoś ma wrażliwą skórę głowy, to może piec.
Podobno zamiast musztardy w proszku można użyć zwykłej sarepskiej.

To co, kto ze mną wypróbuje ten przepis?

25 komentarzy:

  1. wolę nie próbować, według mnie to brednie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby to była prawda to wszyscy znaliby ten przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejowanie też bardzo poprawia kondycję włosów, a nie wszyscy je znają :P

      Usuń
  3. Nie jestem tego pewna, czy to zadziała, choć warto by spróbować. ostatnio musiałam ściać spory kawał włosów przez rozdowojone końcówki i wiele bym dała aby już były do pasa jak kiedyś *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no spróbować warto, nie powinno to zaszkodzić ;)

      Usuń
  4. kurcze mam ochote sprobowac, bo w sumie w skladzie nie ma jakichs strasznych rzeczy, ale z drugiej strony boje sie troche:p zeby nie podraznilo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę, że spróbuję, a jak będzie piec tak, że nie będę mogła wytrzymać to zmyję od razu :)

      Usuń
  5. w ciągu ostatnich kilku dni ta receptura obiegła internet i zawładnęła blogami i Wizażem na dobre ;)
    włosy rosną średnio 1cm na miesiąc, jednym wolniej a innym szybciej. Przy używaniu popularych przyspieszaczy (picie skrzypokrzywy, picie drożdży, wcierka Jantar, branie Calcium pantothenicum) włosy są w stanie rosną 2-3cm na miesiąc. Rekordzistom być może udałoby się osiągnąć 4cm, ale nie więcej. W moim odczuciu 10cm jest nieosiągalne ;) dosyć sceptycznie do tego podchodzę, jednak zobaczymy z czasem. Przepis jest dosyć "świeży" i od niedawna popularny, więc poczekam na opisanie efektów przez dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam teraz zacząć, ale tak sobie pomyślałam, że poczekam z tym miesiąc, bo próbuję wcierkę z kozieradki i jak w tym samym czasie będę to stosować, to nie będę wiedziała co spowodowało mój wzrost włosów, czy wcierka czy maska ;)

      Usuń
  6. kogoś nieźle poniosło z tym 10 cm ;) ja się raczej nie skuszę, boję się podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 cm? Moim zdaniem to niemożliwe. Bez przesady... Trzeba spojrzeć realnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W 10 cm nie wierzę, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wierzę w 10 cm na miesiąc, już na niejednym blogu widziałam ten przepis, obiegł świat w ostatnich dniach :P wierzę, że włosy maksymalnie mogą urosnąć 5 cm w miesiąc. W wakacje popularne było nakładanie oliwy z oliwek i trzymanie głowy w dole, ponoć włosy miały rosnąć 6 cm w miesiąc :P ale chyba się nie sprawdziło skoro nikt tego nie stosuje teraz.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zrobiłam najdłuższ kosmyk ma 80 cm, a miesiąc temu 68 cm. Efekt rewelacyjny ;) Mam już 3 opakowanie silicy i ona tez pomaga. Włosy mają kopa. Chociaż maseczka jest bolesna to warto i polecam tylko dla wytrwałych. Kochane, żeby być pięknym trzeba cierpieć ;) pozdrawiam Ania ;)

    ps. wszystkie dziewczyny nie maja takich włosów chociaż znaja przepis,bo poprostu boja sie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam i nie wyszło włosy urosły mi o 1 cm czyli normalnie jak ty to robilas bo ja może cos pokręciłam.. dodałam mielona gorczycę

      Usuń
  12. hymmm...no nie wiem ale, ja po każdym myciu włosów na same końcówki wcieram odrzywkę, zostawiam na 5 min.... zawinięte w ręcznik... W TYDZIEŃ WŁOSY ROSNĄ MI O 1 CM ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. to musialyby Ci rosnac 2 cm w tydzien jesli twierdzisz ze masz 10 cm dluzsze wlosy;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy nie zauważyłaś podrażnienia na skórze głowy po tym zabiegu?Czy mocno boli po nałożeniu maski?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja robię ta maseczkę, już 2 raz i w ciągu tyg włosy urosły 2cm. Czyli efekty są , maseczka nie boli i nie ma po niej żadnych problemów ze skórą głowy, nawet powiem ze włosy są pięknie lśniące, gładkie i bardzo miłe w dotyku, lepiej się rozczesują i nie elektryzują się. Odczucie kiedy jest maseczka jest podobne ale dużo słabsze od mrowienia kiedy ścierpnie np.ręka.
    Też na początku zastanawiałam się czy to nie blef, ale sprawdziłam i szczerze polecam każdej dziewczynie :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Właśnie mam to coś na głowie. Uzyłam zwykłej musztardy sarepskiej, 2 łyżeczki(no może ciut więcej) oliwy z oliwek, 2 łyzki ciepłej wody, 2 łuyżeczki cukru i jedno żółko(obawiam się że źle oddzieliłam biało od żółtka:)). Niedawno całośc nałozyłam na skórę głowy. Nie czuję żadnego pieczenia, ani mrowienia tylko zapach musztardy. Mam nadzieję, że to wypłynie korzystnie na moje włosy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się żebyś posiadała znikome pojęcie na temat tego, jak działa ta maska...Ale gorczycy w proszku NIE zastępuje się zwykłą musztardą ze słoika... Ludzie :|

      Usuń
    2. Pytanie brzmi, dlaczego nie? Na pierwszym miejscu w składzie gorczyca, na drugim woda, na trzecim czwartym i piątym: sól ocet cukier, czyli wszystko to co nieraz stosuje się na skalp, oprócz soli choć wątpię że zaszkodzi i tyle, same naturalne składniki ;)) zależy jaką musztardę się kupi ale zdaje mi się że to nie jest nic złego.

      Usuń

Dziękuję za komentarz <3

ShareThis